Zamiast telemarketingu, czyli jak złapać klienta

Tradycyjne formy reklamy miały to do siebie, że przekaz kierowany był do dużej grupy odbiorców, bowiem trudno było wyłowić z szerszego grona osoby faktycznie zainteresowane tematem, stąd stosunkowo duże nakłady na reklamę przy jednoczesnym niskim współczynniku konwersji, czyli pożądanej przez firmę reakcji na reklamą – odwiedzenie sklepu i w efekcie…

Continue Reading

Pozycjonowanie, kampania linków i Google Maps

Statystyki pokazują, że ponad 90% polskich firm posiada własną stronę internetową. Oznacza to, że w obecnym świecie nie wystarczy posiadanie własnej witryny, aby pozyskiwać klientów konieczna jest także odpowiednia jej promocja. Istnieje wiele metod i sposobów promocji za pośrednictwem internetu. W zależności od branży oraz strategii marketingowej istnieje wiele sposobów…

Continue Reading

Witryna internetowa – gdzie i za ile?

Małopolski rynek szeroko pojętej technologii informacyjnej jest jednym z najbardziej rozwiniętych w kraju, a konkurować może z nim jedynie Warszawa lub Wrocław. Są to niezwykle sprzyjające okoliczności dla wszelkiej maści agencji interaktywnych oraz przedsiębiorców, którzy pragną zamówić dla klienta lub własnej firmy profesjonalną stronę internetową.

Continue Reading