wybór agencji marketingowej

Jak w praktyce wygląda wybór dobrej agencji social media?

Niektórzy przedsiębiorcy sami, na własną rękę zajmują się obsługą swoich mediów społecznościowych. Angażują się w prowadzenie fanpaga na Facebooku, działają na Instagramie oraz na Twitterze. Jednakże, jak łatwo sobie wyobrazić- osoba, która prowadzi własną firmę każdego dnia ma do wykonania bardzo wiele zadań i o ile na początku być może…

Continue Reading

Zamiast telemarketingu, czyli jak złapać klienta

Tradycyjne formy reklamy miały to do siebie, że przekaz kierowany był do dużej grupy odbiorców, bowiem trudno było wyłowić z szerszego grona osoby faktycznie zainteresowane tematem, stąd stosunkowo duże nakłady na reklamę przy jednoczesnym niskim współczynniku konwersji, czyli pożądanej przez firmę reakcji na reklamą – odwiedzenie sklepu i w efekcie…

Continue Reading

Pozycjonowanie, kampania linków i Google Maps

Statystyki pokazują, że ponad 90% polskich firm posiada własną stronę internetową. Oznacza to, że w obecnym świecie nie wystarczy posiadanie własnej witryny, aby pozyskiwać klientów konieczna jest także odpowiednia jej promocja. Istnieje wiele metod i sposobów promocji za pośrednictwem internetu. W zależności od branży oraz strategii marketingowej istnieje wiele sposobów…

Continue Reading

Witryna internetowa – gdzie i za ile?

Małopolski rynek szeroko pojętej technologii informacyjnej jest jednym z najbardziej rozwiniętych w kraju, a konkurować może z nim jedynie Warszawa lub Wrocław. Są to niezwykle sprzyjające okoliczności dla wszelkiej maści agencji interaktywnych oraz przedsiębiorców, którzy pragną zamówić dla klienta lub własnej firmy profesjonalną stronę internetową.

Continue Reading